czwartek, 3 września 2015

008. Brwi


Witam! Tak jak już kiedyś pisałam nie potrafię robić perfekcyjnych makijażów więc nie chcę na ten temat wam doradzać, ale dostaję tyle próśb o to abym napisała jak ja radzę sobie ze swoimi brwiami, więc postanowiłam napisać tego posta.



Każda z nas pragnie mieć piękne oczy, jednak skupiamy się na malowaniu oczu, robieniu kresek, NA PRÓŻNO!  Piękne brwi są oprawką dla naszego oka, otwierają, powiększają nasze oczy, dodają świeżości makijażowi jak i ujmują lat! Ja również nigdy nie zwracałam uwagi na swoje brwi, zawsze były dość koślawe, blade i bez kształtu, dopiero z perspektywy czasu wiem jaki błąd popełniłam nie przejmując się ich wyglądem.
Wyraziste i pełne brwi należą teraz do najmodniejszych, więc nie wyskubujmy ich i postawmy na naturalność lekko podkreślając ( precz czarne kreski!). Co do wyskrobywania to jest to pewnego rodzaju ryzyko bo w przyszłości chcąc wrócić do pełnego kształtu naszych brwi, włosy po prostu przestaną nam tam rosnąc ponieważ "wyskrobałyśmy" włos razem z cebulką. Jeśli masz po prostu zbyt "krzaczaste" brwi możesz  je okiełznać małymi nożyczkami( ja tak robię). Jak to zrobić? szczerz je w górę następnie najdłuższe brwi przytnij.

Nie musimy wydawać majątku na makijaż permanentny naszych brwi aby dobrze wyglądały, specjalnie nagrałam króciutki filmik jak ja maluję swoje brwi:
 
Podstawą to nadać naszym brwią odpowiedni kształt i mieć równo narysowane, mi pomaga w tym set Christian Thin:
 
PS. Ja maluję brwi do połowy (zawsze oprócz początku), aby uzyskać naturalny efekt.
 
Na szczęście kochane w secie znajdziecie kilka różnych kształtów brwi i każda może znaleźć coś dla siebie! :)
 Jeśli na waszych brwiach są wybraki z różnych powodów, dzięki temu produkcie można dorysować brwi i w dalszym ciągu będą wyglądać naturalnie. Możemy również skorygować zbyt szeroko rozstawione brwi.
 
Kilka moich małych rad:
 
Jeśli Twoje brwi są cienkie i okrągłe spróbuj bardziej zaznaczyć wygięcie w łuku.
Jeśli posiadasz bardzo mało włosów na brwiach to na pewno nie zaszkodzi dodanie troszkę więcej cienia.
Jeśli przesadzisz z intensywnością koloru na brwiach możesz załagodzić go nakładaniem na brew jasnego pudru.
Podczas dobierania koloru weź pod uwagę kolor swoich włosów ponieważ zbyt ciemne brwi bardzo nas postarzają.
 
 
Kochane dodam również parę zdjęć byście zobaczyły jak pięknie wyglądają i ile urody dodają- idealnie pomalowane brwi, niestety również mi do takich daleko.
 
 
 
Dzisiaj w nocy jadę do Grecji więc nie będzie mnie do 18.09 więc na wasze komentarze odpowiem zaraz po powrocie, 3majcie się.
 
 

Jeśli chcecie być ze mną w Grecji zapraszam na mojego snapa:

Loviseta




77 komentarzy :

  1. Faktycznie brwi wiele potrafią zmienić, uważam że brunetki mogą sobie bardziej w tym temacie poszaleć..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. brunetki =ciemny brąz brwi
      blondynki= jasny brąz brwi
      tyle w temacie ;D

      Usuń
  2. Przyydatne porady. :) Tym bardziej dla mnie, trochę laika w sprawach "makijażowych". :D

    OdpowiedzUsuń
  3. no wreszcie!! gdzie kupiłaś ten set do brw?

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post, masz piękne brwi! ;)
    http://mishelle-a.blogspot.com/2015/08/310815-r.html#more

    OdpowiedzUsuń
  5. obserwuje:))) zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. matko, gdyby moje brwi były takie posłuszne!
    zgadzam się na obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  7. już zaobserwowałam, teraz ty :)
    dziękuję za odwiedziny i komentarz ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze zrobione brwi potrafią zmienić twarz :)

    leutey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. zgadzam sie z tym, sliczne brwi na zdjeciach :)
    easymerry (klik)

    OdpowiedzUsuń
  10. Używasz jakiegoś szablonu? *o*

    Dziękuję z całego serduszka<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak pisałam w poście czy nawet jak dodałam filmik

      Usuń
  11. Dobrze wypełnione brwi to podstawa makijażu, Ty masz je piękne :)
    Pozdrawiam www.xwikens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurczę, chciałabym się nauczyć wypełniać brwi tak idealnie jak mają to te kobiety na zdjęciach. Moje włoski niestety są rzadkie i ciężko jest mi utworzyć tę właściwą linię. :/

    http://oczyoutsidera.blogspot.se/ klik

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny post :D
    super zdjęcia :)
    inspirujące :D

    udanego weekendu :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne brwi <3 ja też wolę mieć trochę jaśniejsze początki żeby nie były przerysowane. obserwuję xx

    OdpowiedzUsuń
  15. ale super, ja zawsze mam problem z brwiami, nigdy nie wiem jak mam je malować ani podkreślać, żeby efekt nie był idiotyczny

    wpadnij do mnie mój blog klik!

    OdpowiedzUsuń
  16. Super piszesz !
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne porady i piękne brwi.
    zapraszam do siebie:http://blue-alaska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Teraz dużo dziewczyn robi sobie zbyt mocne brwi, lepiej nich będą one nieco bardziej naturalnie ;)
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ostatnio próbowałam umalować sobie brwi, ale wydawało mi się, że wyglądam komicznie xD Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. ja mam z natury ciemne brwi ale jak zaczęłam je podkreślać wyglądają dużo lepiej;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super post kochana!!!:)
    Jak zwykle uwielbiam tutaj wchodzić,no i obserwuję:)
    Baw się dobrze i wracaj do nas:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  22. Pomalowanie brwi robi ogromną różnicę! :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  23. Brwi zmieniają wyraz twarzy :) nie wyobrażam sobie teraz wyjścia z domu bez delikatnego podkreślenia moich brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nareszcie post dla mnie, zawsze miałam kłopoty z brwiami a tu...:))
    Wpadnij w wolnej chwili: k l i k i k l i k ♥.
    Pozdrawiam gorąco. ^^

    OdpowiedzUsuń
  25. mi też do idealnych brwi niestety daleko :(

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajny i ciekawy post! Na pewno ktoś skorzysta z twoich rad:)
    http://freshisyummy.blogspot.com/2015/09/best-dressed-vmas-2015.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak dla mnie takie brwi to totalna tragedia, coraz więcej dziewczyn niestety kusi się na takie wyrysowywanie ;/

    Nowy Post!- Klik!
    Mój post na FAMFY-Klik!

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgadzam się - brwi są oprawą oka, a nawet stanową ramę dla całej twarzy. Dobrze podkreślone brwi to podstawa makijażu :) Cenne rady, bardzo przydatny post :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. od jakiegoś czasu zaczęłam podkreślać brwi cieniem i wydaje mi sie że lepiej wyglądają :)
    świetny blog!
    http://xshandy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Brwi to niekiedy podstawa!! ❤ chciałabym mieć idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  31. też uważam że brwi to najistotniejsza część makijażu :P

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Super post bardzo przydatny! Miłego wypoczynku w Grecji :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Brwi masz naprawdę piękne :) Idealny kształt do Twoje urody :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie wyobrażam sobie wyjść gdziekolwiek bez zrobionych brwi. : )

    Zapraszam http://anszelka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. ja z moimi nie potrafię nic zrobić, zdaję się zawsze na kosmetyczkę :)

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Brwi to chyba najważniejszy element w makijażu :) Zawsze zwracam uwagę u kobiet na brwi!
    Zapraszam do siebie: www.evelinebison.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Super blog :)) Obserwuje kochana :) www.brenodella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Genialny poradnik co do malowania brwi ^^ Według mnie brwi mogą dużo zmienić w naszym wyglądzie :)

    dusiowata-dusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Dobrze dopasowane brwi do twarzy naprawdę zmieniają wygląd całkowicie;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Mega te brwi na fotkach, pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ciekawy post, fajny blog
    Obs za Obs?
    Zaobserwuj i napisz a na pewno się odwdziecze
    krzysiuglad.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Powiem Ci, że jakby u nas w szkole ktoś miał tak mocne brwi, to by się śmiali. Mi się osobiście podobają :)
    Pozdrawiam ♥
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Kiedyś nie przywiązywałam do tego uwagi, ale teraz nie wyobrażam sobie makijażu bez zrobienia brwi :) Według mnie najpiękniejsze brwi ma Deynn <3
    Pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  44. śliczne brwi :) bardzo fajny post! ♥

    http://strong-fit-friends.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. okej, zgadzam się - idealnie wyprofilowane brwi to klucz do sukcesu, ale... ja nawet na to nie mam czasu :<

    OdpowiedzUsuń
  46. Genialny post i przydatny :)

    Zapraszam: http://fortluc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. haha pamiętam jak kiedyś miałam straszne brwi:D
    Zapraszam do mnie na rozdanie<3
    Mam prośbę mogłabyś kliknąć w jeden link w tym poście http://truskawkowyswiat123.blogspot.com/2015/09/rabat-34.html i jeden w tym http://truskawkowyswiat123.blogspot.com/2015/09/wishlist-dresslink.html ?

    OdpowiedzUsuń
  48. Brwi to rama twarzy! Dlatego należy pamiętać, żeby ich nie zaniedbać :)

    Zapraszam Cię na nowy post! Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetny inspirujący post!

    http://nicoolblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Nie wyobrażam sobie makijażu bez podkreślonych brwi, u mnie brwi to podstawa :)

    OdpowiedzUsuń
  51. jestem blondynką i mam ciemne, wręcz czarne brwi nie do ogarnięcia... Szczególnie ich końce. Nie lubię ich ;/

    http://laastwish.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Oglądam Twoje fotki na blogu i nie mogę wyjść z podziwu dla Twojej urody :)
    Obserwuję na gfc, pozdrawiam.
    www.jlw-lifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja uwielbiam tak bardzo podkreślone brwi! *-*
    Mogłabyś poklikać u mnie w linki pod ostatnim postem? ♥ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  54. super wpis,dowiedziałam się wielu ciekawych rzeczy :3
    choć ja nie robię zbyt wiele z brwiami bo podobają mi się jakie są naturalnie, jedyne przeczesuję je szczoteczką z odżywką, by nie były zbyt niesforne :) jednak podlinkuję to moim koleżanką, w końcu temat zawsze na czasie :D
    jestem pod wrażeniem tak dobrze napisanego postu i widać,że włożyłaś w niego sporo pracy ^^
    3maj się ^.*

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  55. Ja nic nie robię z brwiami - bo mi się bardzo podobają:) Ale dobrze, że starasz się pomagać :)
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetny post, piękne grube i wyraziste brwi :) zapraszamy do nas może znajdziesz dla siebie jakieś fajne ubrania:
    http://fanaberieoutlet.blogspot.com/2015/11/zakochaj-sie-w-kardiganach.html

    OdpowiedzUsuń
  57. Brwi wiele zmieniają...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  58. Piękne zdjęcia.

    ----------------------------------------------------------
    codziennie dodajemy świąteczne post np.z DIY albo prezentami...
    http://trishmerry.blogspot.co.at/
    zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  59. wracaj do blogowania!

    OdpowiedzUsuń
  60. zawsze chętnie słucham porad dotyczących wizerunku i makijażu w szczególności, ponieważ sama się natym kompletnie nie znam! Pozdrawiam przedświątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Brwi to w końcu jakby rama naszej twarzy, coś bardzo ważnego ;-)
    xoxo,
    Zapraszam na urodziny bloga:
    http://xiyavalentina.blogspot.com/2015/11/first-blog-birthday.html

    OdpowiedzUsuń
  62. Masz fajne brwi. Ja sobie musiałam hodować przy pomocy olejku. ;-) Ale też już mam jakieś. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  63. Chętnie sięgam po cienie do brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  64. wyglądaja łądnie ale jak dla mnie widać, że to nie naturalne brwi hehe zatem wole swoje nie zbyt idealne ale wyregulowane:P

    OdpowiedzUsuń
  65. Świetny post :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  66. ja jakos nie dbam o brwi i nie lubie ich regulowac :)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  67. Przepiękna robota, bardzo fajnie zrobione brwi.

    OdpowiedzUsuń
  68. Super efekt, bardzo ważne jest to żeby brwi naturalnie wygladały. Sprawdźcie sobie tu również kosmetyki naturalne od https://dashofglam.pl

    OdpowiedzUsuń