sobota, 11 lipca 2015

001. START

Witam, nazywam się Sandra, mam 18 lat i setny raz zaczynam prowadzić tego bloga. Wcześniej moją administracje uniemożliwiała mi szkoła (klasa maturalna).  Na szczęście wszystkie ważne egzaminy zaliczone pozytywnie, więc mam mnóstwo czasu na zajmowanie się blogiem :).
Ta strona kiedyś istniała pod inną nazwą i miała parę śmiesznych notek. Teraz chciałam stworzyć coś nowego i odizolować bloga od moich znajomych, stąd ta zmiana linku. Zostawiłam jednak bloga na tym koncie ponieważ byli ludzie którzy mnie obserwowali oraz komentowali. Poprzedni blog potrafił przebić 2 tysiące odwiedzin dziennie.
Wcześniej bardzo późno stworzyłam fanpage w którym mogłam informować o dodanych notkach na blogu więc teraz  postanowiłam od niego zacząć: FANPAGE < KLIK
Blog nie będzie poświęcony danej tematyce, będę pisała w nim o swoim życiu, modzie, przemyśleniach i wszystkim o czym można byłoby pisać :).


Dobra, nie będę się dzisiaj więcej rozpisywać, czekam teraz tylko na super pogodę aby dodać pierwszą taką oficjalną notkę. Życzcie mi powodzenia w blogowaniu, pa.

14 komentarzy :

  1. jestem Twoją byłą obserwującą, super że wracasz trzymam kciuki! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę wytrwałości !
    Będzie mi bardzo miło jak zostawisz jakiś ślad u mnie na blogu :) - http://friendsforever2001.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Z chęcią tu pozagladam
    ;**** buźki

    http://tojestpoczatekkonca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Polubiłam na Facebooku :)obserwuję i wytrwałości w blogowaniu :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Też prowadziłam bloga wiele razy i ciągle usuwałam bo coś mi nie pasowało. Miłego blogowania ; ) Może wspólna obserwacja ? http://xpaulaszx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Polubiłam fanpage :)
    Trzymam kciuki ! :) Będę tu zaglądać ! :)czekam na nowe posty ! :)
    http://aagataaasz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Więc powodzenia, oby teraz nic Ci nie przeszkodziło w prowadzeniu bloga. :)
    www.clemeent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia z nowym blogiem w takim razie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam więc ponownie w blogowym świecie, życzę powodzenia, wielu ciekawych pomysłów i wytrwałości...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia i wytrwałosci zyczę!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia Ci życzę! I wpadaj czasami do mnie z odwiedzinami! :-) http://wielopokoleniowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Trying to always be enthusiastic and without giving up one bit to get happiness
    obat ingus berdarah

    OdpowiedzUsuń