wtorek, 28 lipca 2015

003. TOMORROWLAND


Siemka kochani! Wczoraj wróciłam do domku, jak tylko wstałam z łóżka zabrałam się za pisanie obiecanej notki.
W zeszły czwartek rozpoczęłam zabawę w miejscowości Boom w Belgii na festiwalu Tomorrowland, ten festiwal jest nie do opisania. Przemili ludzie, wszyscy uśmiechnięci, każdy zachowuje się w stosunku do siebie jak by się znał. Ludzie byli pięknie ubrani: wianki we włosach, przebierańce, różne świecące stroje. Jak wróciłam do Polski, takie dziwne uczucie, nikt tu się nie uśmiecha, nie wygłupia. Atmosfera na tomorrowland po prostu nie do opisania, trzeba tam być i zobaczyć.

Festiwal jest tak dopracowany w najmniejszych szczegółach, że nawet deski na moście były rzeźbione z motywami festiwalowymi, każdy widok był po prostu piękny. DJ'e zjechali się z całego świata aby tam zagrać, nawet Polski DJ pokazał klase ( TOOM SWOON).
Dostaliśmy mapę na której było rozpisane 16 scen i o której dany DJ gdzie gra, nie mogliśmy się zdecydować na której scenie chcemy być i biegaliśmy od jednej do drugiej więc nawet nie było czasu na jedzenie. Osobiście najbardziej podobał mi się borgore.





Ogólnie jeździłam po innych mniejszych festiwalach i wtedy byłam zaskoczona innymi ale to co zobaczyłam na tomorrow, to było coś niesamowitego i chyba już żaden festiwal mnie już tak nie zaskoczy pozytywnie.
Ogólnie nie słuchałam tego stylu muzyki, wolałam pop'ową muzykę ale teraz słucham tej muzyki jak oszalała, przesłuchuje sety, przeglądam zdjęcia i po prostu sama chciałabym być takim DJ :p.
Mogłabym dużo pisać, o petardach, efektach specjalnych ale zajęłoby mi to baardzo dużo czasu. A pełno filmów można zobaczyć na youtube.
Powrzucam parę fotek mojego wykonania:














Jedyne co było wadą tego festiwalu to ogromne kolejki po jedzenie i różnych sklepów, lub wracanie na koniec imprezy do namiotu.

Wracając do namiotu to widok tej tęczy był błogosławieństwem:
Więcej zdjęć możecie zobaczyć na moim instagramie :).


Nadal można kupić okulary z poprzedniego postu, zapraszam do kontaktu na mojej stronie facebookowej.
RETRO OKULARY 40ZŁ


BYE

40 komentarzy :

  1. Świetne wydarzenie,zdjęcia wszystko mówią;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś marzyłam żeby jechac na tomorrowland;)

    OdpowiedzUsuń
  3. coś wspaniałego! choć najbardziej zaintrygowały mnie lody/deser w kubku:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda super.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia, chociaż Tomorrowland to nie moje klimaty :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też nie były moje klimaty, jak pisałam :) pojechałam i zmieniłam zdanie :)
      ale zaraziłam się tą muzyką :)

      Usuń
  6. Ciekawa relacja z fajnej imprezy...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale super! :3
    http://sapphireblog1.blogspot.com/ -----> Zaobserwuj ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Taka muzyka to nie moje klimaty, choć na pewno atmosfera była świetna. Ja wolę Woodstock :D
    truthofthunder.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie to wygląda na zdjęciach !
    Musi myć mega wydarzenie ;P
    Zapraszam na mojego bloga KLIK !

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcia mówią wszystko, ale to nie to samo co być tam na żywo♥
    http://modestly-live.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Chcemy oglądać więcej Twoich zdjęć :P :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest to możliwe na instagramie, mam tam około 200 zdjęć, zapraszam :*

      Usuń
    2. tam masz dużo starych zdj :)

      Usuń
  12. Słyszałam o tym evencie! Jest zachwalany na wszystkie możliwe strony :D Co prawda nie moje klimaty, ale wszystko wygląda świetnie. Piękne zdjęcia, pozdrawiam!

    Co nowego? Możliwość zostania nominowanym do Liebster Blog Award! Wystarczy skomentować najnowszy post, podając link do swojego bloga, by później ewentualnie zostać wylosowanym :3 Zapraszam serdecznie!

    http://hint-of-relief.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. super sprawa!
    potrzebuje kliknięć w najnowszym poście, pomożesz?

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie to wygląda!

    Zazdroszczę ciekawego wyjazdu. :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. polubiłam Twój funpage tak jak prosiłaś i obserwuję bloga, Ty też polub mój i zaobserwuj bloga, i tak jak mówiłas poklikaj :) co do tego jak zrobiłam funpage poklikaj i napisz mi meila, podpowiem :)
    potrzebuje kliknięć w najnowszym poście, pomożesz?

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. obserwuję :D

    Zazdroszczę ci :c

    OdpowiedzUsuń
  17. O rany! Coś niesamowitego *-* obejrzałam fragmenty filmiku, który załączyłaś... Jeju, chcęęęęę tam :D
    Kolejna rzecz na moja listę do zrobienia w życiu!
    Zazdroszczęę ♥♥
    milego dnia! thousand-miles-to-heaven.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Woow musiało być cudownie!;)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. meega! to dobrze, że fajnie się bawiłaś, zazdroszczę :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie
    poklikasz w linki?
    Mój blog - byAjina
    KONKURS FOTO klik

    OdpowiedzUsuń
  20. Musiało być świetnie, zazdroszczę! :)

    try-to-touch-the-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Tylko pozazdrościć, ja marzę, żeby kiedyś tam się znaleźć! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajna fotorelacja ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. jeju, jak ja bym chciala tam byc :''')

    http://inspirationandvictoria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. cieszę się, że się dobrze bawiłaś:) festiwale, koncerty itp to nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna fotorelacja ;)
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas http://fanaberieoutlet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękne zdjęcia, a sztuczne ognie uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ajajaja... robi wrażenie nie powiem :D

    OdpowiedzUsuń
  28. niestety nie widzę Twojej obserwacji :(

    OdpowiedzUsuń
  29. O rany, chciałabym tam być <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Za rok jadę bez dwóch zdań :) Zajebista impreza! Świetne foty!

    OdpowiedzUsuń