poniedziałek, 10 sierpnia 2015

005. Konturowanie twarzy| APEL

Hej miśki, nie jestem osobą która potrafi perfekcyjnie zrobić makijaż, niestety. Nie mam dyplomu ukończenia jakiejś szkoły makijażu z Umpalumpa czy wyróżnienia z Ugabuga, ale swoje wiem!
Chwalicie moją urodę w komentarzach, bardzo mi z tego powodu miło :). Żyjemy w takich czasach, w których każda z nas może być przepiękna i z odrobiną chęci może te piękno wydobyć.
Dlatego postanowiłam napisać ten post by pokazać jak bardzo ważne jest konturowanie twarzy. Każda dziewczyna według mnie bez makijażu wygląda normalnie, nawet najlepsza modelka.



Dobrze konturując twarz można schować te elementy które same uznamy za wady, możemy wyszczuplić twarz, nos, zmniejszyć, nawet ukryć tzw. drugi podbródek, cuda. Ale też idzie podkreślić zalety, duże usta, wielkie oczy itp. itd.

Jak coś ukryć czy wyeksponować to już nie moja w tym głowa ponieważ mnóstwo jest tutoriali makijażowych tego typu na internecie (jak nie youtube to jakieś fora). Ja tu jestem tylko od tego by uświadomić, że jest to bardzo ważne i nie trzeba się innymi zachwycać bo każdy może wyglądać jak chce!
Proszę oto parę przykładowych zdjęć, na poparcie tego, że makijaż działa cuda!



Niestety, rozglądając się po ulicy idzie zauważyć, że nie każda dziewczyna ma pojęcie o konturowaniu twarzy. Podkłady i korektory są już w powszechnym użyciu ale bronzerów, róży i rozświetlaczy brakuje w kosmetyczkach wielu z nas.  Kiedy nakładamy sam fluid, podkład czy korektor, automatycznie spłaszczamy naszą twarz i mimo, że mamy ją wygładzoną to brakuje jej wielowymiarowości. Nawet nasza twarz po konturowaniu wygląda naturalniej niż po samym fludzie.
Oczywiście każda dziewczyna ma inny kształt twarzy więc trzeba szukać właśnie czegoś idealnego dla siebie.
Niestety źle dobrany makijaż, odcień pudru, różu itp. może nas postarzeć, oszpecić i nie będziemy wyglądać korzystnie.
Jak więc dobrać makijaż? Osobiście patrzałam na gwiazdy, próbowałam sama określić czyje rysy twarzy są podobne do moich i znaleźć na internecie jakieś poradniki jak ta gwiazda się maluje.  Działa to na zasadzie np. ktoś mnie porównał do Megan Fox i mi samej wydaje się, że podobne jesteśmy i już kliknąć w youtube "Megan Fox make up".
Celebryci malowani są przez profesjonalistów którzy wiedzą do jakiej twarzy co pasuje, do jego koloru oczu itp. itd.
Osobiście bardzo podoba mi się Natalia Siwiec i jednak mamy jakieś mankamenty twarzy podobne więc podpatruje jej konturowanie twarzy.

Kobiety! Warto poświęcić 5 min dłużej by wyglądać i czuć się bardziej atrakcyjna!
+ nie trzeba wydawać na kosmetyki dużo pieniędzy! 

POZDRAWIAM!

74 komentarze :

  1. Świetny i mega przydatny efekt ;))
    Czasami aż trudno pojąć, co można zrobić za pomocą makijażu :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzeba tylko pamiętać, żeby nie przesadzać, bo to, co na zdjęciach wygląda pięknie, w rzeczywistości może być bardzo widoczne i nienaturalne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego napisałam w poście, że nieumiejętne konturowanie twarzy może oszpecić :)

      Usuń
  3. Ja nie nakładam "tapety" nawet na zdjęcia na bloga :D Szkoda mi na to czasu, nie mam wielkich pryszczy czy blizn żebym miała coś ukrywać, maluję jedynie oczy :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM i może zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru!

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  4. Efekt jest naprawdę świetny! My jednak nie mamy w tym wprawy i wygląda to jakoś dziwnie i sztucznie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sztucznie to wygląda gdy nakładamy sam podkład.

      Usuń
  5. Dzień doberek! Zostałaś wylosowana do nominacji do Liebster Blog Award! :) Po pytania zapraszam na: http://hint-of-relief.blogspot.com/2015/08/liebster-blog-award.html#more

    Pozdrawiam, wiesiek

    OdpowiedzUsuń
  6. mega przydatny post dzięki :)
    zapraszam do obserwacji mojego bloga :)
    http://kmurawskaa.blogspot.com/2015/08/4-me.html?showComment=1439315586441#c4623319930760331902

    OdpowiedzUsuń
  7. Super post!
    xiyavalentina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ty zawwsze super wyglądasz!
    Dodasz post o tych brwiach!?

    OdpowiedzUsuń
  9. Konturowanie - wiadomo, działa cuda :) Nawet lekkie podkreślenie tego co trzeba od razu zmienia twarz :) Ty jesteś przepiękna, nawet i piękniejsza od Natalii :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna jesteś!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawy post i przydatny dla każdej dziewczyny :)
    http://myblogspotduskaax.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz jak taka tumblerowa dziewczyna! ;* Ślicznie! :D

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam konturowanie twarzy i stosuję codziennie!

    leutey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nie potrafię konturować twarzy :/
    moj blog---klik

    OdpowiedzUsuń
  15. Dodaj coś z lepszej jakości swoich zdjęć, łądna jesteś wtedy szybciej dostaniesz współpracę i więcej obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Your face is so beyond beautiful, I love your lips. They are like Angelina Jolie!

    God bless,
    XO, Claire
    Http://www.littlemissfashionqueen.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Efekt rzeczywiście można świetny uzyskac :)

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Dobry post, jednak muszę to napisać. Raz spróbowałam z konturowaniem wzorując się na jakiejś youtuberce. Robiłam dokładnie to co mówiła, używałam prawidłowych kosmetyków. Wyglądałam po tym świetnie (i nie piszę tego z sarkazmem), ale czułam się o kilogram cięższa przez to co miałam nałożone na twarz. Wolę jednak nie nałożyć nic, niż czuć się źle, a wyglądać dobrze :).
    Pozdrawiam i zapraszam :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Chyba sporo osób boi się konturowania, bo łatwo przesadzić, co zdarza się nawet najlepszym makijażystom i to co fajnie wygląda na zdjęciach na żywo jest zbyt mocno widoczne.

    OdpowiedzUsuń
  20. Tak często ludzi przesadzają z makijażem ;) Bez makijażu wygladają o wiele gorzej i nie przypominają osoby której widzimy na codzienn ;>
    Zapraszam do obserwacji ;> flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Cool post !
    www.magfashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo przydatny post :)ja jestem laikiem makijażowym :p

    OdpowiedzUsuń
  23. ja nigdy nie bawiłam się w konturowanie twarzy... stawiam raczej na naturalność :)
    www.limonkoowy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam Kim k. w takim make upie:D Super post!
    http://freshisyummy.blogspot.com/2015/08/snapchat-inspirations-2.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja nie mam wprawy w konturowaniu, ale trening czyni mistrza! Jak na razie czasem przejadę bronzerem po kościach policzkowych ;)

    Mój blog CLICK

    OdpowiedzUsuń
  26. Szczerze mówiąc nie mam o konturowaniu zielonego pojęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Szczerze mówiąc nie mam o konturowaniu zielonego pojęcia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego jest mnóstwo poradników na ten temat na yt :)

      Usuń
  28. genialny post ♥

    mogłabyś poklikać w moim nowym poście?
    http://www.czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Pierwsze slysze :D
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Zapraszam Cię do siebie na konkurs.Do wygrania książka "ABC Mojego Stylu" ! :)
      http://official-patty.blogspot.com/

      Usuń
  30. Moim zdaniem dużo tapety na twarzy, to też niedobrze, ale bardzo przydatny post :)
    http://zycieaneczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i właśnie o to chodzi ze nie trzeba nakładać tyle warstw fluidow i korektorow, zeby wyglądał makijaż dobrze a my miałyśmy ładna twarz.

      Usuń
  31. Świetny post! Przydatny dla dziewczyn :)
    Simday blog

    OdpowiedzUsuń
  32. Masz racje, każdy może wyglądać tak jak chce :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny post i całkowicie się zgadzam z tym, że każda kobieta może wyglądać bardzo dobrze dzięki makijażowi i to nie nakładając tonę tapety tylko umiejętnie wykonując makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  34. świetny wpis,jak dla mnie przydatny :)
    Nie wiem czy cię obserwuję ale chyba nie dlatego obserwuję cię,ponieważ masz ciekawego bloga :) !

    OdpowiedzUsuń
  35. Zgadzam się z Tobą w 100 %. Nie ma brzydkich kobiet. :)
    Obserwuję. :)

    Zapraszam do mnie,będę wdzięczna za kliknięcia w linki. :)

    http://evelinololove.blogspot.com/2015/08/wspopraca_13.html

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajnie by było zobaczyć jakiś tuto rial o konturowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Mega fajne efekt :) Kim ♥
    Bardzo fajny blog :).
    -------------------
    Mini konkurs! Kliknij w banner sheinside( sprawdzam) w bocznym pasku.
    Napisz w poście czy kliknelaś i link do bloga.
    A ja wylosuje blogi, które polece w poście, a jeden umieszcze w bocznym pasku 'czytam'.
    Mój Blog - klik!
    -------------------
    ZAPRASZAM! I DZIĘKI.

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny i przydatny post!:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Perfect photos and really nice blog I love it! Keep going!
    ♥ Follow for follow? Let me know, I always follow back! ♥

    Izabella | Môj BLOG /klik/

    OdpowiedzUsuń
  40. świetny post, lubię takie :)
    poklikasz u mnie?

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. świetny blog! <3 na pewno będę często wpadać ;) zapraszam też do siebie, dopiero zaczynam i zamieściłam dzisiaj swój pierwszy post: http://olabugaj.blogspot.com/2015/08/wrocaw.html ;) jeśli chcesz to zaobserwuj, od razu się odwdzięczę ;) buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetny post i genialna autorka :) Blog ciekawy i bardzo inspirujący, każdy znajdzie tutaj coś dla siebie i to jest najważniejsze :) Zdecydowanie będę zaglądała częściej :) Powodzenia i czekam na więcej, buziaki!

    Zapraszam do siebie :) nicoolblog.blogspot.com oraz na mojego fanapge www.facebook.com/NicolKolcia

    OdpowiedzUsuń
  43. I love her makeup!<3 Kiedy ja tak będę wyglądać z czerwoną szminką na ustach..?:(

    www.justcleo.pl/2015/08/turquoise-shorts-grey-casual-t-shirt.html

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo lubię Natalię. Miałam okazję poznać ją osobiście - świetna babka i co najważniejsze - nie gwiazdorzy i jest naprawdę normalna :)

    OdpowiedzUsuń
  45. też nie jestem profesjonalistką ale warto czytać i oglądać filmiki żeby móc coś poprawić w swoich umiejętnościach :) też zaczynam swoją przygodę z konturowaniem

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja również uważam że konturowanie jest bardzo ważne :) Już nawet odrobina bronzera potrafi zdziałać cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetny post, zawsze bałam się mieszać róż i bronzer, ale obrazek, który dodałaś jest bardzo pomocny, więc mam zamiar spróbować :) w końcu Tobie wychodzi ;)
    http://birthoffashion883.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetny blog! :)
    Obserwuję i liczę na to samo
    olalyzinskaphotography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Też uważam, że konturowanie jest ważne w makijażu.:)
    Pozdrawiam, kamilalazar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Ciekawy post. Przydatne rady, ale nie nalezy przesadzac, ani z makijazem, ani z konturowaniem, aby po zmyciu makijazu zbytnio nie rozczarowac, chociazby najblizszych. Dobry makijaz, to taki, ktory jest prawie niewidoczny. Mocno podkreslowne oczy, sztucznie, az przesadnie podkreslone brwi, co czyni obecnie wiele kobiet, nie ma nic wspolnego z elegancja. Owszem moze wygladaja atrakcyjnie, ale na pewno nie elegancko, a to duza roznica!

    Pozdrawiam serdecznie:)

    P.S. Dziekuje za odwiedziny i mily komentarz:)

    OdpowiedzUsuń
  51. dobry post kochana : * no niesttey niektore kobitki to przesadzaja z make up :o

    OdpowiedzUsuń
  52. Konturowanie twarzy może dać świetny efekt, ale może też mega oszpecić buzię. Wielu specjalistów urodowych wypowiada się, że to konturowanie twarzy jest przereklamowane i wielu osobom to nie pasuje. Ja generalnie nie bawię się w super konturowanie, chociaż jak idę na imprezę, to coś tam człowiek tworzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Masz dużo racji,że konturowanie może zmienić całkowicie twarz :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie KLIK :*

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetny post!
    Zapraszam do siebie, gdzie mieszam tematy urodowe i głębsze przemyslenia takze kazdy znajdzie cos dla siebie :)
    zaobserwuj a odwdziecze sie tym samym ;)
    http://samsukier.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Makijaż potrafi czynić cuda :P Bronzer to mój ulubiony kosmetyk zaraz po kamuflażu z Catrice i kredce do brwi :D

    OdpowiedzUsuń
  56. szkoda że nie zrobiłaś sobie zdjęć krok po kroku :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Konturowanie może zdziałać cuda na naszej twarzy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  58. Juz od dawna zastanawiam sie nad konturowaniem twarzy,bardzo przydatny post :)
    zapraszam do mnie
    www.kastyylia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Konturowanie powinno być dyskretne, podkreślać kości policzkowe, tuszować pyzate kształty. U mnie troszkę trwało zanim nauczyłam się nakładać cienie odpowiednio do kształtu swojej buzi. Teraz jest znacznie lepiej, zmieniłam cienie na infallible sculpt i dużo lepiej się z nimi pracuje. Nie mniej jednak zawsze warto czytać wszelkie podpowiedzi profesjonalnych makijażystek i koleżanek z bloga.

    OdpowiedzUsuń