czwartek, 20 sierpnia 2015

006. Bluzeczki / Liebster Blog Award


Hej mordeczki! Zauważyłam, że teraz hitem tego lata są bluzeczki na wiązanie/ z łańcuszkami, które mi również bardzo się spodobały. 

I nie tylko tym bluzeczkom poświęcę dzisiaj post, o tym dowiecie się na na końcu notki!
Wreszcie wytargałam mojego "prywatnego fotografa" aby zrobił mi parę zdjęć w bluzeczkach, niestety nie są najlepszej jakości ale mam nadzieję, że się spodobają.
Białą bluzeczkę (body) kupiłam jakieś 2 msc temu, niestety moocno przepłaciłam (dałam 3x tyle), ale dopiero teraz przychodzę z nimi do was ponieważ wcześniej nie wiedziałam, że będę prowadzić bloga (i dodawać stylizacje). 
Body(biała) i bluzeczka(czarna) różnią się min. tym, że dzięki body mamy większy dekolt oraz materiał bardziej przylega nam do ciała. Zaś plusy bluzeczki to takie, że nasze piersi wyglądają optycznie na większe oraz bluzeczkę można założyć na spodnie co optycznie nas wyszczupli. 
Bluzeczki są moim zdaniem super jakości, prałam je kilka razy i nic się z nimi nie stało. 

A tanio można je kupić u Lazaro Fashion albo selfieroom
 Oto bluzeczki w moich stylzacjach: 
mistrz gimpa







Zostałam nominowana do Liebster Blog Award przez bloga hint of relief więc zainteresowanych zapraszam do czytania

1. Co sprawia Ci najwięcej radości?
Najwięcej radości sprawia mi czas który spędzam wspólnie z moim chłopakiem (owym prywatnym fotografem), ćwiczenia na siłowni, kiedy słyszę komplementy ( jak każda kobieta).

2. Sięgnij pamięcią do dnia, w którym zdarzyło się coś pięknego i, proszę, opowiedz mi o tym.
Hah, nie idzie tak, mi codziennie się coś fajnego przytrafia i nie mam rankingu co było tym top1. Mam cudowne życie :).

3. Jak wielką wagę przywiązujesz do swojego wyglądu?
Niestety jestem z tych osób które nie wyszły by na dwór bez make up, ale nie przesadzam z dbałością i nie afiszuję się sobą (nie jestem samolubem). Od kiedy skończyłam liceum przeszłam na zdrowy tryb życia aby osiągnąć wymarzoną figurę ( siłownia, zdrowe odżywianie się), i teraz to bardzo zwracam uwagę na to aby nie mieć brzucha, mieć szczupłe nogi i dobrze dobrać ciuchy.

4. O czym zapominasz w popłochu?
Że o czym często zapominam, tak? Raczej staram się niczego nie zapominać, ale zdarza mi się gdzieś zostawić torebkę, czy zapomnieć kluczy w domu przez co czasami muszę czekać przed drzwiami aż ktoś wróci do domu :P.

5. Jesteś osobą sentymentalną?
Na szczęście nie, jeśli coś mi nie potrzebne lub zalega w na półce od razu wyrzucam. Jedynie wywołuje zdjęcia, zachowuje albumy.

6. Gdybyś miała możliwość zamienienia się życiem z pewnym bohaterem literackim, kim byłaby ta postać? Dlaczego akurat ona?
Przyznam się bez bicia, że fanką literatury to ja nie jestem więc mało książek przeczytałam. A bohaterki z książek które przeczytałam co mi się podobały to zazwyczaj czarne charaktery i źle kończyły dlatego wolałabym się nie zamienić.

7. Wiążesz przyszłość z blogowaniem czy robisz to tymczasowo, by odreagować?
Przyszłości z blogowaniem? Rozumiem to jako zarabianie tam kiedyś pieniędzy na nim, tak?
Nie zamierzam na nim zarabiać, przynajmniej nie mam takich myśli o blogowaniu, wole iść do pracy. Po prostu podoba mi się dzielenie się z kimś swoją opinią na temat mody, urody i czytanie waszych komentarzy z opiniami. Jeśli przytrafiłaby się jakaś ciekawa współpraca i dało by się tu coś zarobić to nie odmówiłabym.
 Tymczasowo tu nie jestem, chcę zostać blogerką troszkę dłużej :).

8. Jaki masz stosunek do korespondencji listowej?
Żaden.

Nikogo nie nominuje:).


Dziewczyny, wysyłajcie mi w prywatnej wiadomości (tutaj) swoje stylizacje, najlepsze udostępnię w następnej notce. 




jeśli chcecie być ze mną bliżej zapraszam na

snapchat loviseta

117 komentarzy :

  1. Masz piękne włosy ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czarna z łańcuszkiem jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajnie wyglądasz w tej koszulce :) masz piękną buzie :) z chęcią obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz piękne włosy ! :)

    Vic | www.vicinparis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne są te bluzki ! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne bluzki :)
    Zapraszam również do mnie :) http://simply-by-weronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. snapczatujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, dodałam do posta nawet pod jakim nickiem :)

      Usuń
  8. Fajna notka, i ogólem ciakawy blog<3
    zapraszam do mnie verlooks.blogspot.com
    obserwacja za obserwacje?

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne zdjęcia :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!

    >> ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA KONKURS NA MOIM BLOGU! <<



    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna jesteś ! :)
    niesmialavicki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna jesteś ! :)
    niesmialavicki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna jesteś ! :)
    niesmialavicki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny blog i zdjęcia!♥ Zapraszam do mnie i zachęcam do obserwacji! Myślę,że warto :)
    lovelysoophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny wpis, a bluzeczki są prześliczne :)

    MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  15. Naprawdę masz 18 lat?;o
    Wyglądasz przepięknie:)
    Obserwuję:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Jesteś śliczna :) A te bluzeczki są naprawdę bardzo ładne :)

    http://dailx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. great post
    You look pretty in all photos
    kiss

    new post http://sarameirelesthesnowwhite.blogspot.pt/2015/08/casio-watch.html

    OdpowiedzUsuń
  18. masz ciekawą urodę :*
    Zapraszam :3 Jak ci się spodoba zaobserwuj, będzie mi bardzo miło :*
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  19. masz cudowną urodę!:) genialne te bluzeczki;-)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  20. amazing photos and outfit !!
    please follow me :) COLORFUL THOUGHTS

    OdpowiedzUsuń
  21. dzięęęęęęęki!! super! szukałam właśnie tych bluzeczek a nawet nie wiedziałam gdzie są :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nice outfit
    Would you like to follow each other? I'll follow back after it.

    Www.miharujulie.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ta czarna genialna. Masz cudowne włosy!
    Pozdrawiam
    Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  24. Czarna bluzka bardziej do ciebie pasuje:) Super post i fajne odpowiedzi:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Choć czarna bluzeczka ma coś w sobie to ja jestem zauroczona tą białą ^^
    Pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  26. Jakie świetne zdjęcia.
    Ciekawe odpowiedzi.
    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. ładne te bluzeczki! :)

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Jakaś Ty piękna! Super bluzeczki! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne zdjęcia oraz włosy!
    Również ostatnio zauważyłam, że te bluzki pojawiają się coraz częściej :)

    http://black-rose-poland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. świetne te bluzeczki !

    http://rogulska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczna:) Mamy prośbę, czy mogłabyś poklikać u nas w kliki w ostatnim poście? To dla nas bardzo ważne, z góry dziękujemy:) http://fashiongllam.blogspot.com/+może obs za obs?

    OdpowiedzUsuń
  32. Masz piękne włosy :). Mnie nie podobają się te bluzki ale każdy ma inny gust.
    martyna-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Przepiękne zdjęcia, masz idealną figurę!
    xoxo // mój blog

    OdpowiedzUsuń
  34. na Tobie to wszystko będzie dobrze wyglądać!

    OdpowiedzUsuń
  35. Czarna bluzeczka z łańcuszkiem zakończonym serduszkami jest świetna :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A zdradzisz gdzie dokładnie kupiłaś tę bluzeczkę ? Weszłam w podane linki ale tam znalazłam tylko body, ja niestety za body nie przepadam i wolałabym zwykły top :>

      Usuń
    2. Witaj, czarną bluzeczkę kupowałam w Lazaro Fashion (zapewne jeszcze są) , link podawałam w notatce a w selfieroom co chwilę są dostawy więc trzeba śledzić czy są akurat.

      Usuń
  36. śliczne są takie bluzeczki, na lato bardzo ładnie wyglądają :) dałam obserwację tak jak pisałaś, teraz twoja kolej ;)
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Ciekawa jest koszulka z łańcuszkiem;-) Pytałaś o wspólną obserwację, więc obserwuję;-)

    OdpowiedzUsuń
  38. świetne są te bluzeczki *-* bardzo podoba mi się ta druga czarna, przypominasz mi wyglądem Natalię Siwiec :)

    http://baeionce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Ciekawa bokserka :)
    http://nikolaobecna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Też bardzo mi się podobają ! :)
    Idealne zdjęcia, jesteś prześliczna :*
    Genialny blog :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo mi się podobają. Mega ciekawy post.
    Mam prośbę czy mogłabyś poklikać mi w linki w poście. Bardzo mi na tym zależy , a ja jakość ci się odwdzięczę. Ola-Mylifestyle

    OdpowiedzUsuń
  42. fajne te buzki :)
    będzie mi miło jeśli zajrzysz do mnie :)
    http://martienna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Ach nie mogę oderwać od Ciebie wzroku!

    OdpowiedzUsuń
  44. Super zdjecia i post. Obserwuje i licze na to samo
    byjuuliie.blogspot.com- odwdzieczam sie za wszystko ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ciekawe te bluzki ;), podoba mi się to ich wiązanie :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Zauważyłam niedawno te bluzki u blogerek i spodobały mi się :)
    Super w nich wyglądasz :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie KLIK

    OdpowiedzUsuń
  47. super! kupię chyba sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  48. swietna bluzka! lubię takie :)
    pytalas o obserwację. Obserwuje czekam na rewanż!
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  49. super są te bluzeczki ! :)
    pytałaś o obserwację, ja już :) liczę na uczciwość :*

    OdpowiedzUsuń
  50. bardzo fajne bluzki! ale nie wiem, czy bym takie nosiła, nie mój gust :)

    http://pineyx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetny post ;D I cuuudowne zdjęcia ;)
    Serdecznie zapraszam do mnie ! :) Klik :P

    OdpowiedzUsuń
  52. śliczne zdjęcia :)
    mnie też czasem zdarza się zapomnieć kluczy od domu i czekam pod drzwiami aż koś z mojej rodziny wróci haha :D

    HELLO-WONDERFUL - klik

    OdpowiedzUsuń
  53. Fajne są te wiązane bluzeczki, takie dziewczęce, a ty jeswteś piekną, zadbana, modnie ubrana dziewczyna :) i ciekawie blogujesz:)

    OdpowiedzUsuń
  54. Obserwuje z przyjemnością, świetnie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  55. Fajnie wyglądają te bluzeczki! :)
    My już zaobserwowałyśmy, liczę na rewanż :)
    nowaksisters.blogspot.com <== KLIK

    OdpowiedzUsuń
  56. masz piękne włosy <3
    natalkajankosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Bluzeczki bardzo mi się podobają, ale u kogoś, ja- posiadaczka małego biustu wyglądam w nich źle i nie mogę sobie pozwolić na taki fason :)

    Zapraszam Cię na rozdanie-niespodziankę a także zachęcam do obserwacji mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W czarnej bluzeczce wręcz nasz biust wydaje się olbrzymi!

      Usuń
  58. Piękna jesteś i masz świetną figurę! <3
    MÓJ BLOG <3

    OdpowiedzUsuń
  59. boska jesteś!

    OdpowiedzUsuń
  60. Piękne są te bluzeczki ! :)
    A Ty cudownie w niej wyglądasz, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Pytałaś o obserwacje ja już i liczę na rewanż
    fashion-lovely-look.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Prześliczne ! :) Zaproponowałaś wspólną obserwację więc ja zaczynam i liczę na rewanż ! :)

    http://dreaaammss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Tak jak zaproponowałaś wspólna obserwacja :) Zgadzam się! Obserwuje i liczę na rewanż! :) ♥
    http://lovelysoophie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. fajny post, pytałas o wspólna obserwacje, to ja zaczynam teraz czekam na ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Świetne te bluzki! :)) Śliczne włosy! ^^

    Mogłabyś poklikać u mnie w linki w wolnej chwili? ^^ Bardzo proszę i z góry dziękuję :*
    Pozdrawiam ♥
    Mój blog - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  66. Prześliczne są te bluzeczki :)
    http://xczarnykocurx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. W obu bluzkach świetnie...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  68. świetnie wyglądasz ;)
    http://faashionpashion.blogspot.com/2015/08/35.html zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  69. Śliczne zdjęcia, ładne bluzeczki, chodź pierwsza bardziej mi się podoba :D. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. Takie bluzki są bardzo ładne, choc ja nie odważyłabym się takiej założyc, Ty natomiast wyglądasz w nich świetnie :*


    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli tak to zacznij, poinformuj mnie w komentarzu na moim blogu, a ja na 100 % uczciwie się odwdzięczę :*
    Pozdrawiam cieplutko, Karolina! : )
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. super wyglądasz;*

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. Pozazdrościć tylko takiej figury :)
    Strasznie podobają mi się te bluzeczki tylko, że nie lubię chodzić w dekoltach :(
    Czarna jest śliczna ta bluzeczka :)

    Poklikasz u mnie w rzeczy od firmy Dresslink ?
    Zapraszam do Siebie :)
    pokrzywaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. świetne stylizacje <3
    zapraszam do mnie. :*

    OdpowiedzUsuń
  74. Fajne zdjęcia.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. bardzo ładne zdjęcia,ciekawy blog :)obserwacja za obserwację? x pozdrawiam i zapraszam www.agatabasiak.blogspot.com xx

    OdpowiedzUsuń
  76. Piękna uroda! <3

    OdpowiedzUsuń
  77. boże jaka ty jesteś prześliczna *.*
    Może wspólna obserwacja? http://pamellee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. Ale jesteś ładna <3 Oba stroje przypadły mi do gustu :))

    OdpowiedzUsuń
  79. Ciekawie piszesz
    Obserwuję ;)
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  80. Fajny post i zdjęcia bardzo ładne ;)
    Zapraszam do mnie: http://claudiev.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  81. Pierwsza stylizacja bardzo mi się podoba:) Świetny kolor włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Oczywiście, że pasuje do Ciebie taka bluzeczka :)

    Brzydki Ptak Blog

    Zapraszam do udziału w konkursie "Back to School"
    http://brzydkiptak.blogspot.ru/p/konkurs-back-to-school.html

    OdpowiedzUsuń
  83. bardzo mi się podobają :)
    zapraszam do mnie: siwusi.blogspot.com
    obserwujemy?♥

    OdpowiedzUsuń
  84. Mega zdjęcia ;>
    Wygladasz jak Natalia Siwiec ;>
    Zapraszam do obserwacji flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  85. Moim zdanie pokazują one zbyt wiele... ja wole coś skromniejszego ;)

    U MNIE LINKOWANIE! WYSTARCZY KLIKNĄĆ W LINKI!
    BĘDĘ BARDZO WDZIĘCZNA! ;) ZAPRASZAM! + MAŁY KONKURS
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  86. Piękne są te bluzeczki!:)
    Ślicznie w nich wyglądasz:))

    OdpowiedzUsuń
  87. Fajne stylizacje i śliczne bluzeczki! Obserwuję, liczę na rewanż :)
    Mój Blog - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  88. faajne stylizacje! :D zgadzam się na wspólną obserwację! ja już to zrobiłam :D
    http://bykaam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  89. hey
    świetny blog
    Obserwuje i mam nadzieję żże się odwdzięczysz :)
    karlyss-karlyss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  90. Świetny blog :)

    Obserwuje i liczę na to, że tobie również spodoba się mój blog i zrobisz to samo :)

    maarzycieelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  91. Super odpowiedzi!
    Pytałaś o obserwację, my już i czekamy na Ciebie :)

    IMMH FashionBlog(klik)

    OdpowiedzUsuń
  92. Świetne są te bluzki.
    Bardzo ciekawe odpowiedzi.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  93. you look pretty
    kiss
    new post http://sarameirelesthesnowwhite.blogspot.pt/2015/09/cc-hair-extensions.html

    OdpowiedzUsuń
  94. Piękne fotki i bardzo ciekawe stylizacje. Podziwiam, bo jest co ;)

    OdpowiedzUsuń
  95. Świetne podejście do blogowania.
    Zapraszam na mój blog dopiero zaczynam ale jest już co poczytać. 
    http://pogodnarealistka.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  96. Jesteś piękna :) cudne zdjęcia . Chętnie obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń